.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از امروز



مدیرعامل سازمان حمایت با اشاره به افزایش عرضه و تقاضا در ایام پایانی سال از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از امروز (اول اسفند ماه) خبر داد.

محمدحسن نکویی‌مهر، با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها از آبان، آثار حاصل از اجرای این طرح را مناسب ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم اصلاح قیمت‌ها، بازار از ثبات بسیار خوبی در زمان اجرای قانون برخوردار بود.

وی افزود: با توجه به اینکه همواره در ایام پایانی سال با افزایش تقاضا مواجه می‌شویم، اجرای طرح ویژه نوروزی پیش‌بینی شده است که از همه ظرفیت‌های موجود و مجموعه‌های مرتبط در اجرای این طرح استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمایت آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز را از اول اسفند ماه اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح اعمال سیاست‌های تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع، نظارت و کنترل قیمت‌هاست که از اول اسفند ماه سال جاری تا دهم ا‌ردیبهشت ماه 1390 است.

وی خاطر نشان کرد : طرح نظارتی ویژه نوروز کالاهایی همچون البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی‌جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند وشکر، روغن‌نباتی، برنج، انبار و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا را شامل می شود .

به گفته نکویی‌مهر، این طرح در بخش خدمات در برگیرنده شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون‌شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

نکویی‌مهر از انجام بیش از 2 میلیون و 600 هزار بازرسی از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها تا 24 بهمن ماه خبر داد و گفت: بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل 216 هزار پرونده تخلفاتی به ارزش بالغ بر 200 میلیارد تومان شده است./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.